1 måned siden
annonse-ID: 15088759

Drømmer du om varierte oppgaver og mye ansvar? Insider Facility Solutions søker Bid Manager!

Kort informasjon

By:
Oslo, Høvik
Omfang:
Heltid
Type stilling:
Rekruttering
Start dato:
Snarest
Andre:
Fulltid

Ønsker du å jobbe i grensesnittet mellom tekstforfatting, grafisk design og prosjektledelse? Dette kan være rollen for deg!

Informasjon om stillingen

I samarbeid med Insider Facility Solutions AS ser vi nå etter deres nye Bid Manager innen Facility Management & Kantine!

Insider Facility Solutions er en av Norges største familieeide servicebedrifter innen Facility Management, renhold, kantinedrift og eiendomsservice. Gjennom 40 år har vi bidratt til trivsel på arbeidsplassene for store og små kunder i både offentlig og privat sektor. Virksomheten ble etablert i 1983 og har siden vært i kontinuerlig vekst og utvikling. Selskapet omsetter for ca. 1 mrd. og ambisjonen er videre vekst. Vi har en landsdekkende tilstedeværelse med 40 driftskontorer fra nord til sør, og mer enn 2800 ansatte fra over 80 ulike nasjonaliteter.

Som deres nye Bid Manager skal du sikre at deres tilbud, ofte basert på anbudsforespørsler, leveres med riktig kvalitet til riktig tid gjennom optimal ressursbruk. Du vil tilhøre salg og markedsteamet og vil i all hovedsak jobbe med tilbud knyttet til Facility Management og kantine. Du vil jobbe med å utforme ulike tekster og løsningsbeskrivelser, både faktabasert og kreativt gjennom ord og bilder. Du vil få støtte fra vel gjennomførte maler og teamet ditt, med fokus på kunnskapsdeling og god sparring.

For å lykkes i rollen ser vi for oss at du er en god kombinasjon av kreativ og strukturert. Du vil jobbe med å analysere forespørsler, skrive tekster og lede prosjekter med flere bidragsytere. Din kjernekompetanse bør være å formulere deg meget godt skriftlig og gjerne med en attraktiv grafisk innpakning. Det er derfor et krav at du er over gjennomsnittlig god på tekstforfatting på både norsk og engelsk.

Dersom denne beskrivelsen appellerer til deg oppfordrer vi deg til å søke!

Du blir tilbudt

En stilling i en spennende og ambisiøs virksomhet i stor utvikling og vekst. Du vil jobbe sammen med dyktige kolleger i et godt arbeidsmiljø, og samarbeide tett med andre teammedlemer i KAM, salgs- og markedsavdelingen. I denne stillingen vil du få en variert, givende og tidvis hektisk arbeidsdag og oppleve både faglig og personlig utvikling. Vi har moderne kontorlokaler på Høvik, i Bærum. Vi tar godt vare på våre ansatte og har fleksibel arbeidstid.

Arbeidsoppgaver

  • Prosjektledelse for tilbudsforespørsler og anbud
  • Utarbeidelse av prosjektplan med ansvarsfordeling og frister samt oppfølging av dette
  • Ansvarlig for å skrive hele eller deler av tilbudet
  • Bidra i oppbygging og vedlikeholdelse av et tekstbibliotek
  • Sikre god innholdsmessig, språklig og grafisk fremstilling av tilbudet
  • Ansvarlig for at tilbudet leveres til riktig tid med optimal kvalitet
  • Ansvarlig for overlevering til drift

Vi søker deg som

  • Har relevant høyere utdannelse på minimum bachelor nivå
  • Har relevant erfaring med prosjektarbeid, anbud og/ eller salg
  • Har meget god kompetanse i norsk og engelsk, muntlig og skriftlig

Som person er du

  • Strukturert
  • Kvalitetsbevisst
  • Selvstendig

Annen informasjon

  • Oppstart: snarest
  • Arbeidsomfang: fulltid, 100%
  • Plassering: Høvik

Når du søker på denne stillingen ønsker vi CV og søknadsbrev. Dette vil være med i vurderingen, da gode skriftlige ferdigheter er et krav for denne stillingen.

Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Insider Facility Solutions har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.

Utvelgelsesprosessen vår skjer fortløpende, og annonsen kan bli stengt før rekrutteringsprosessen er avsluttet dersom vi har satt i gang med screening eller intervjuer.

Informasjon om bedriften

Les mer om Insider Facility Solutions AS på deres hjemmeside her!

Søk her!