1 dag siden
annonse-ID: 15076592

Elsker du å hjelpe andre? Bli vår nye Office Coordinator - resepsjonist!

Kort informasjon

By:
Oslo
Omfang:
Heltid
Type stilling:
Rekruttering
Start dato:
Vi selekterer fortløpende, så

Som Office Coordinator vil vår resepsjon være din faste kontorplass, resepsjonen er selve hjertet i vår kulturdrevne organisasjon!

Informasjon om stillingen

data-gobi-stories="ocdbw"

data-gobi-bubble-size="100px"

data-gobi-animated-bubble="true"

data-gobi-disable-shadow-dom="false"

data-gobi-auto-start-with-sound="true">

Vi ønsker at alle som er i kontakt med oss eller som besøker vår resepsjon skal ha en førsteklasses opplevelse med mye energi, varme og glede. Som vår nye kollega blir du en utrolig viktig ressurs for oss! Service er det viktigste vi gjør og vi jobber hver dag for å skape fullstendige fornøyde kandidater, kunder og konsulenter gjennom alle ledd i vår organisasjon. Du vil også yte service til alle våre internt ansatte, enten om det er bestilling av nye telefoner, planlegging av arrangementer eller andre forefallende oppgaver.

Arbeidsoppgaver

  • Yte førsteklasses service til alle som besøker, ringer eller sender epost til vår resepsjon
  • Ansvarlig for bemanning av vår chat-tjeneste
  • Sørge for at resepsjon og kontor til enhver tid er innbydende og trivelig
  • Bistå ved ulike prosjekter og eventer som arrangeres på kontoret
  • Kontaktperson til våre leverandører ved bestilling og innkjøp
  • Bistå og støtte internt ansatte og ledergruppen med administrative oppgaver
  • Andre forefallende administrative og praktiske arbeidsoppgaver må også påregnes

Vi søker deg som

  • Kan vise til relevant kundeservice erfaring, både på heltid og/eller deltid
  • Har førerkort klasse B
  • Har grunnleggende systemerfaring, gjerne innen Excel og Outlook
  • Behersker godt norsk og Skandinavisk
  • Er komfortabel med å skrive og prate engelsk

For å lykkes i rollen ser vi etter deg som har de rette personlige egenskapene. I rollen som Office Coordinator mener vi disse er:

  • Fleksibel: Du er raskt til å godta og tilpasse deg nye arbeidsoppgaver og finner løsninger når situasjoner endres.
  • Selvgående: Du tar egne beslutninger for å drive ditt arbeid fremover og evner å jobbe uten forhåndsbestemte rutiner eller veiledning.
  • Initiativtakende: Du tar initiativ og kommer opp med nye arbeidsmetoder, du setter i gang nødvendige aktiviteter for å nå et resultat.
  • Moden: Du utstråler trygghet, stabilitet og har evnen til selvinnsikt.
  • Samarbeidsevne: Du samarbeider godt med andre og evner å tilpasse deg andre mennesker.

Øvrig informasjon:

  • Snarest, etter avtale
  • Omfang: heltid
  • Sted: Nydalen, Oslo

Slik søker du på rollen som Office Coordinator

Ta første steget i søkeprosessen ved å klikke på ”Søk her”. Oppfyller du grunnkravene for rollen kommer du til å få en mail med invitasjon til rekrutteringsprosessen samt en link til tester som er første steget i vår prosess. Bakgrunnen til at vi anvender oss av tester er for å sikre en solid og rettferdig rekrutteringsprosess med fokus på potensialet for den posisjonen vi ansetter til. Har du spørsmål, kontakt oss på careers@academicwork.no

Søknadsfrist: Vi selekterer fortløpende, så vi anbefaler deg å søke så snart du har mulighet. Siste frist er 18. august men annonsen kan bli tatt ned før, dersom vi har funnet de rette kandidatene.

Informasjon om bedriften

Vi startet opp i 1998 og har vokst til et konsern med 27 kontorer fordelt på 6 land med til sammen mer enn 1600 ansatte. Så langt har vi hjulpet næringslivet med å ansette over 145 000 young professionals. I Norge har vi kontorer i Oslo og Trondheim. I løpet av de neste årene skal vi doble omsetningen, øke våre markedsandeler og fortsette arbeidet med å bli alle kunders førstevalg.

Vår kultur består av 3 verdier: Share Energy, Beat Yesterday og Show Heart. Vi tror på å ha det gøy på jobben, spre positiv energi, nå imponerende resultater og å alltid vil utvikles. Les mer om vår kultur og hvilke karrieremuligheter som finnes hos oss. Vil du henge med bak kulissene? Følg oss på Instagram.

Klikk her for å sende inn din søknad