2 uker siden
annonse-ID: 15079011

Er du Sika Norge AS sin neste Kundekoordinator?

Kort informasjon

By:
Akershus, Skjetten
Omfang:
Heltid
Type stilling:
Bemanning
Start dato:
Snarest

Brenner du for å skape gode kunderelasjoner og yte god service? Har du i tillegg interesse for byggevarebransjen? Da kan vi ha en spennende karrieremulighet til deg.

Informasjon om stillingen

Sika en av verdens ledende leverandører av kjemiske spesialprodukter for bygningsbransjen og industriell produksjon. Alle Sika-løsninger er utviklet med tanke på våre kunders suksess, og vi søker å bygge langvarige og fordelaktige kunderelasjoner, i stedet for å fokusere på kortsiktig virksomhet. Denne holdningen bygger på selskapets motto: Building Trust.

Som kundekoordinator vil du sitte i front å utøve «Sika-ånden» til bedriftens kunder. Her vil du få muligheten til å utvikle deg både personlig og faglig, og mulighetene for videre karriere er store. Dette er en spennende stilling for deg som ønsker å starte din karriere innen kunderådgivning, men som gjerne ønsker å jobbe med salg på sikt.

Du blir tilbudt

  • Gode karriere og utviklingsmuligheter i et internasjonalt selskap med mål om å utvikle morgendagens ledere med et høyt fokus på interne kandidater.
  • En spennende arbeidshverdag i et selskap i stadig vekst
  • Et arbeidsmiljø med nytenking og innovasjon som grunnleggende verdier

Arbeidsoppgaver

Ingen dag er lik, men arbeidsoppgavene vil omfatte blant annet:

  • Motta bestillinger på mail eller telefon og registrere i interne system
  • Daglig gjennomgang og oppdatering av leveringsdatoer ved avvik
  • Kommunisere med Masterdata Controller og leverandører ved forsinket innkjøp, hasteleveranse og andre spesialhenvendelser
  • Motta og følge opp henvendelser fra kunder og privatpersoner
  • Legge inn mailer og oppgaver i Salesforce og vedlikeholde masterdata ved behov
  • Håndtere avvik og reklamasjoner

Vi søker deg som

I denne prosessen legger vi mest vekt på personlighet og potensiale, men vi ser med fordel at du også:

  • Har et stort engasjement for kunderådgivning
  • Kommuniserer godt muntlig og skriftlig på norsk og engelsk
  • Med fordel har erfaring innen kundeservice eller lignende
  • Har videregående utdanning (eller høyere), men erfaring kan veie opp

Som person er du

  • Kommunikativ
  • Strukturert
  • Selvstendig

Annen informasjon

  • Oppstart: Snartest
  • Arbeidsomfang: Heltid bemanning i 6 måneder, med mulighet for forlengelse
  • Plassering: Skjetten
  • Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Sika har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.

Utvelgelsesprosessen vår skjer fortløpende, og annonsen kan bli stengt før rekrutteringsprosessen er avsluttet dersom vi har satt i gang med screening eller intervjuer.

Informasjon om bedriften

Sika Norge AS ble etablert i 1968 og er en del av Sika-konsernet med hovedkontor i Sveits. Sika Norge er en godt etablert og lokal arbeidsplass med over 54 dedikerte kolleger. Samtidig er vi et globalt konsern med mer enn 27 000 ansatte over hele verden, som hver dag jobber for å gjøre Sika til en av verdens ledende leverandører av kjemiske spesialprodukter for bygningsbransjen og industriell produksjon.

Sika skaper systemer og løsninger innen følgende områder; Fugemasse og lim, gulv, tak, rehabilitering, betong, vanntetting og industri inkludert bil ettermarked, glass og fasade, marine og fornybar energi. Sika Norge administrerer også følgende merkevarer; Sarnafil, Casco, Casco Floor Expert og SCHÖNOX.

Søk her!