1 måned siden
annonse-ID: 15078078

Frontend-utvikler ønskes velkommen i Prokom!

Kort informasjon

By:
Oslo
Omfang:
Heltid
Type stilling:
Bemanning
Start dato:
Snarest, etter avtale
Andre:
Fulltid

Er du nyutdannet og ønsker å kickstarte din karriere som Frontend-utvikler? Vi ser etter deg som er på utkikk etter nye utfordringer, en fleksibel arbeidshverdag og som ønsker å skape verdi for Prokom ved utvikling og implementering av smarte løsninger!

Informasjon om stillingen

Prokom søker flere Frontend-utviklere! Dette er den perfekte muligheten for deg som er sulten på å lære, brenner for teknologi og vil være med på å utvikle brukervennlige løsninger som brukes over hele landet!

Vil du bli en del av et hyggelig kontor med 45 kollegaer, hvor høy faglig kompetanse og god stemning på arbeidsplassen står i fokus? Som Frontend-utvikler i Prokom vil du jobbe med forskjellige prosjekter i varierende størrelse og omfang. Du vil skape løsninger som gjør hverdagen lettere for mennesker over hele Norge. Her vil du bidra til en smidigere, mer effektiv og enklere digital hverdag for landets offentlige etater, og selvfølgelig menneskene som benytter seg av det. Vi er fleksible, innovative og alltid på utkikk er nye innspill og ideer. Vi vet at de minste forskjeller hos oss kan bety mye for mange, noe som gjør hverdagen vår innholdsrik og betydningsfull.

Prokoms kontorer ligger på Paleet i Oslo sentrum, med kort vei til solrik lunsj i parken, eller en kaffe latte på den lokale hjørnecaféen. Foretrekker du hjemmebrygg? Vi har også mulighet for hjemmekontor. Arbeidstiden er fleksibel ved ønske.

Nysgjerrig på hvordan det er å jobbe i Prokom? Hør det fra en av våre egne!;

"Som fersk utvikler selv, vil jeg absolutt anbefale å jobbe hos Prokom. Prokom er et selskap som virkelig bryr seg om og tar vare på sine ansatte. Her får du muligheten til å kunne vokse både som utvikler og person. Man har mye fleksibilitet og frihet i hverdagen og hvordan man ønsker å jobbe. I tillegg er det mange frynsegoder ved å jobbe hos Prokom som f.eks: Subsidiert kantine, flexitid, mulighet for å jobbe hjemmefra, firmaturer, sommertid, god kaffemaskin og ikke minst veldig hyggelige kollegaer."

Din hverdag vil blant annet bestå av å:

  • Bidra i utviklingen av digitale tjenester/løsninger for kommuner, offentlige etater og andre kunder
  • Jobbe med prosjekter som varierer innen alt fra utvikling av mindre applikasjoner til komplette nettsider
  • Være med på å påvirke både arbeidsmetodikk og Prokoms løsninger i sin helhet (Vi ser etter deg som utfordrer ikke bare deg selv, men oss også!)
  • Ta del i alt fra utviklingprosessen til implementering av design og funksjonalitet på dine prosjekter

Lyst til å vite mer om hva vi faktisk driver med? Sjekk ut vår nye app; Kommune-Kari her!

Hvorfor jobbe i Prokom?

  • God opplæring og oppfølging med fadder som ønsker å sørge for at du oppnår dine mål og utvikler deg i retningen du selv ønsker
  • Frihet under ansvar er noe vi setter høyt - fleksibel arbeidstid og sted
  • Varierte prosjekter som gir deg en solid breddekompetanse
  • Bli en del av et ressurssterkt nettverk og samtidig nyt godt av et arbeidsmiljø preget av kreativitet, innovasjon og individualitet
  • Parallelt med fokus på faglig utvikling, er vi også gode på å ha det gøy! Det arrangeres jevnlig mindre og større sosiale arrangementer og reiser, hvor første reise skjer allerede i september. Vi håper å se deg der!

Vi håper du kjenner deg igjen i disse personlige egenskapene:

  • Strukturert
  • Samarbeidende
  • Problemløsende

Hvem er så du?

  • Du kan vise til erfaring innen JS,. html, CSS enten fra formell utdanning eller arbeidserfaring
  • Har en god evne til feilsøking og research
  • Kan kommunisere flytende på norsk eller engelsk, både skriftlig og muntlig

Annen informasjon

  • Oppstart: Snarest etter avtale
  • Arbeidsomfang: Fulltid 6-12 måneder med mulighet for forlengelse eller fast ansettelse
  • Plassering: Oslo
  • Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Prokom har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen kan henvedes til kandidat@academicwork.no

Utvelgelsesprosessen vår skjer fortløpende, og annonsen kan bli stengt før rekrutteringsprosessen er avsluttet dersom vi har satt i gang med screening eller intervjuer.

Informasjon om bedriften

Prokom sitt primære fokus er kommuner, fylkeskommuner og stat. Med over 250 kunder har selskapet bred erfaring med leveranse av nettløsninger, portaler, chatbot, utleiesystem, selvbetjeningsløsninger og e-skjema. Alle løsninger er utviklet i tett samarbeid med våre kunder, med et felles mål om å skape en bedre innbyggerdialog. Prokoms ønske er å effektivisere hverdagen for flest mulig og det jobbes derfor daglig med å få opp nye, brukervennlige løsninger.

Med spesialisering innen digitalisering av offentlig sektor tilbyr vi rådgivning. Det inkluderer veiledning for valg av teknologi og løsninger, kompetansebygging, kartlegging av arbeidsprosesser og organisasjonsutvikling. I tillegg bistår vi med tjenester som brukertesting, analyse av brukerdata og rådgivning om universell utforming.

Søk her!