2 uker siden
annonse-ID: 15079102

Handy og relasjonsskapende? Ta en titt her da vell!

Kort informasjon

By:
Oslo
Omfang:
Heltid
Type stilling:
Rekruttering
Start dato:
Snarest

Er du en person som tenker på kundens aller beste, og som brenner for gode resultater? Da vil vi høre fra deg!

Informasjon om stillingen

JYSK bygger på kundesentret sitt, og ser derfor etter nye kolleger som ønsker å ta del i en kultur der det er lov å prøve og feile på søken etter den absolutt beste kundeservicen i Norge. Her vil du få muligheten til å komme inn i en salgskultur, der det er et mål å utvikle seg selv og sine kolleger, samt å pushe grenser. Hos JYSK sitt kundesenter skal ikke bare oppgavene gjennomføres, de skal utføres med et særpreg så kundene sitter igjen med en god opplevelse.

I rollen som kundeservicemedarbeider vil du få møte mange forskjellige mennesker hver eneste dag, og få et overblikk over organisasjonen, samt få innflytelse i flere kanaler internt.

Hos JYSK vil du få omfattende læring, med e-læringskurs og skygging av en erfaren supporter, samt introduksjon til programmene som brukes. Her vil du oppleve en bratt læringskurve, så det er bare å kaste seg på og tilegne seg kunnskaper fra ambisiøse, nye kolleger!

Arbeidsoppgaver

  • Håndtere kundehenvendelser på mail, telefon, chat og SoMe-medier
  • Koble på butikk, undersøke leveringsstatus og gi tilbakemelding til kunde
  • Andre administrative oppgaver

Vi søker deg som

  • Høyere utdannelse innen relevant retning er en fordel, men ikke et krav
  • Har erfaring fra kundeservice, gjerne fra butikk
  • Er komfortabel med telefon som arbeidsverktøy
  • Kan vise til en god systemforståelse
  • Er språklig sterk i både norsk og engelsk, skriftlig og muntlig

Som person er du

  • God kommunikasjon
  • Fleksibel
  • Serviceorientert
  • Resultatorientert

Annen informasjon

  • Oppstart: Snarest
  • Arbeidsomfang: Heltid, fast stilling. Arbeidstid er 08-18, så du vil få tildelt enten tidsrom på 09-17 eller 10-18, med arbeid hver tredje lørdag 10-16. Utvidede åpningstider kan bli aktuelt
  • Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. JYSK har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.

Informasjon om bedriften

JYSK er en internasjonal retailkjede som selger «alt til hjemmet». JYSK er eid av familien bak Lars Larsen Group. Grunnleggeren, Lars Larsen, er kjent i Danmark som landets ledende kjøpmann som alltid har «et godt tilbud».

I 1979 åpnet han den første butikken i Danmark, i landets nest største by Århus, der butikken ligger fremdeles. Larsen hadde store ambisjoner, selv om han aldri forestilte seg hvor raskt foretaket skulle komme til å vokse. Larsen åpnet flere vellykkede JYSK Sengetøjslager (det opprinnelige butikknavnet frem til 2001) over hele Danmark, og i 1984 åpnet han sin første butikk utenfor landet, i nabolandet Tyskland.

I dag består JYSK-gruppen av mer enn 2.900 butikker i følgende 50 land over hele verden: Danmark, Norge, Sverige, Finland, Polen, Tsjekkia, Ungarn, Nederland, Slovakia, Tyskland, Østerrike, Sveits, Island, Canada, Grønland, Færøyene, Estland, Latvia, Litauen, Ukraina, Kosovo, Bulgaria, Aserbajdsjan, Romania, Frankrike, Storbritannia, Slovenia, Nord-Makedonia, Kroatia, Italia, Spania, Bosnia-Hercegovina, Serbia, Armenia, Montenegro, Hellas, Albania, Vietnam, Malta, Portugal, Georgia, Hviterussland, Tadsjikistan, Moldova, Belgia, Kuwait, Dubai, Thailand, Irland og Russland.

Søk her!