1 måned siden
annonse-ID: 15080061

Har du erfaring med regnskap fra A-Å, og ønsker nye utfordringer?

Kort informasjon

By:
Oslo
Omfang:
Heltid
Type stilling:
Rekruttering
Start dato:
Etter avtale
Andre:
Fulltid

Er du klar for å ta ditt neste karrieresteg? Interessert i å jobbe med fremtidsrettede oppgaver for et selskap i vekst? Oseberg Services ser nå etter sin nye regnskapsfører i Oslo!

Informasjon om stillingen

Regnskap, rådgivning og teknologi!

For å lykkes i stillingen, tror vi at du er en som kan regnskaps-faget, samt brenner for å yte god kundeservice. Gode kommunikasjonsevner og et stort engasjement vil nå deg langt. Du vil raskt få ansvar i rollen, med løpende støtte av kollegaer på kontoret. Opplæringen vil tilrettelegges etter ditt nåværende kunnskaps-, og erfaringsnivå, og du vil få muligheten til å bli en del av et ungt, sosialt og hyggelig arbeidsmiljø. Oseberg Services investerer i sine ansatte og det er gode utviklingsmuligheter innad i bedriften.

HVORFOR OSEBERG SERVICES

Oseberg Services følger det digitale skifte som bransjen går i møte. Her er det kort vei mellom ansatte med en flat organisasjonsstruktur. De tilbyr også ulike kurs gjennom deres interne konsept: Oseberg skolen. Konseptet har vært aktivt i fem år, hvor målet er:

  • Å gi de allerede autoriserte ansatte muligheten til å gjennomføre etterutdanning internt, samt opprettholde sin autorisasjon
  • Et ønske om å unngå ekskludering av de uautoriserte fra lærdommen som kursene tilbyr. Alle som ønsker, skal få lov til å delta.
  • Tilby lærdom som ikke kun er direkte rettet mot autorisasjon, men også annen kunnskap som er nyttig i rollen. Dette kan for eksempel være oppsett av nye systemer, samt kurs i kundekontakt

Les mer om Oseberg skolen her.

Du blir tilbudt

  • Et inkluderende og faglig sterkt arbeidsmiljø
  • Gode arbeidsvilkår, betingelser og utviklingsmuligheter
  • En fremtidsrettet arbeidsplass med ambisjoner om vekstmål
  • Frihet under eget ansvar

Arbeidsoppgaver

  • Regnskap fra A-Å for egen kundeportefølje
  • Utstrakt kundekontakt over telefon, e-post og møter
  • Oppdragsansvar, med ansvar for at de utføres i tråd med retningslinjer og forventninger
  • Delta i budsjettering for oppdrag sammen med nærmeste leder
  • Jobbe i systemer som: Tripletex, Uni Economy, Semine og Microsoft Dynamics Business Central

Vi søker deg som

  • Har bachelor innen økonomi, regnskap, revisjon eller finans
  • Har minimum 3 års erfaring med regnskap fra A-Å
  • God norsk og engelsk kunnskaper, muntlig og skriftlig
  • Har en grunnleggende systemforståelse og er naturlig serviceinnstilt

Som person er du

  • Strukturert
  • Kvalitetsbevisst
  • Serviceorientert

Annen informasjon

  • Oppstart: Etter avtale
  • Arbeidsomfang: Heltid
  • Plassering: Oslo

Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Oseberg Services har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.

Utvelgelsesprosessen vår skjer fortløpende, og annonsen kan bli stengt før rekrutteringsprosessen er avsluttet dersom vi har satt i gang med screening eller intervjuer.

Informasjon om bedriften

Oseberg Services AS, er en del av Oseberg gruppen, som i tillegg består av Oseberg Solutions og Sumango. Bedriften har som formål om å ha fokus på deres kjernekompetanse: regnskap, lønn og økonomi. De skiller seg ut fra markedet gjennom at de opererer i stor grad i Microsoft Dynamics Business Central, og er en av Norges fremste leverandør av denne tjenesten.

De har to kontorer i Norge, i Oslo og Tønsberg, hos deres kunder er stort sett bedrifter lokalisert rundt Oslofjorden. 22 år har Oseberg Services hjulpet bedrifter med å skape trygge arbeidsplasser og gode resultater, gjennom kontroll, innsikt og støtte.

Nysgjerrig på hvordan det er å jobbe hos Oseberg Services? Se mer her .

Søk her!