3 uker siden
annonse-ID: 15084791

Har du IKT fagbrev og ser etter ny jobb?

Kort informasjon

By:
Drammen
Omfang:
Heltid
Type stilling:
Rekruttering
Start dato:
Snarest, Etter avtale
Andre:
Heltid

Vi ser etter deg som har fagbrev innen IKT og trives med å hjelpe brukere med tekniske problemer. Bor du i nærheten av Drammen og ser etter ny jobb? Vi ser nå etter flere IT-medarbeidere til vår kunde Atea!

Informasjon om stillingen

I stillingen som 2.linje support vil du hjelpe kunder med tekniske problemstillinger i ulike driftsområder. Arbeidsoppgavene vil variere og arbeidestempoet er høyt. Målet til avdelingen er å løse 90% av alle incidenter ved første kontakt. Din rolle er å være kvalitetsbevisst og en ryddig problemløser som hjelper kunden via fjernstyring, telefon og email. Du vil være en faglig støtte for teamet og du vil møte varierte problemstillinger. Kunden i den andre enden er avhengig av deg og din kompetanse for å få flyt i sin arbeidshverdag. Arbeidsmiljøet er ungt og imøtekommende, og vi kan garantere deg mye moro underveis.

Arbeidsoppgaver

I denne stillingen vil du hjelpe kunder med tekniske problemstillinger innen ulike driftsområder. Arbeidsoppgavene vil variere og arbeidestempoet er høyt. Kunden i den andre enden er avhengig av deg og din kompetanse for å få flyt i sin arbeidshverdag.

  • Jobbe med Active Directory, Exchange, O365, Citrix og diverse RDM-verktøy
  • Ticket-håndtering i CRM verktøy som inkluderer korrekt registrering og n avtalehåndtering
  • Utføre generell support via telefon, chat og mail

Vi søker deg som

  • Har fagbrev i IKT-driftsfag eller IKT-servicefag, eller annen relevant utdanning
  • Har arbeidserfaring utover lærlingtiden på 1.- og 2.linjenivå
  • Har erfaring med Exchange, VMware, Citrix, Active Directory og Office 365. Har du sertifisering innenfor releante områder vil dette verdsettes.
  • Har god skriftlig fremstillingsevne
  • Har plettfritt vandel/politiattest

Plettfri uttømmende vandel er absolutt. Har du ikke det er det ingen mulighet for disse rollene. I tillegg er det krav om gode norsk- og engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig.

Som person ser du løsninger som andre ikke ser og motiveres av teknisk utfordrende arbeidsoppgaver. Det vil legges vekt på dine personlige egenskaper i denne stillingen. Her trenger vi en person som med liten innsats kan opprette kontakt med nye brukere og er komfortabel i sosiale situasjoner på jobben. Du tar ansvar for å drive egne oppgaver mot mål og løfter oppmerksomheten mot andres behov, samt viser villighet og evne til å hjelpe. Du er serviceorienteret, og oppnår eller overgår brukeres forventninger gjennom kommunikasjon, samt å finne løsninger på behov og problemer.

Kjennskap til blant annet disse systemene vil være en fordel

  • ServiceNow
  • ITIL
  • IBM OMNIbus
  • Systen Center Operations Manager

Annen informasjon

  • Oppstart: Løpende oppstart, forutsatt plettfritt vandel
  • Arbeidsomfang: 100%, fast ansettelse i Atea
  • Plassering: Drammen
  • Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Atea har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.

Utvelgelsesprosessen vår skjer fortløpende, og annonsen kan bli stengt før rekrutteringsprosessen er avsluttet dersom vi har satt i gang med screening eller intervjuer.

Informasjon om bedriften

Atea er spesialister i IT-infrastruktur og vi bruker kompetansen vår til å forme en bedre fremtid. Atea har kontorer i syv land i Norden og Baltikum med rundt 7000 medarbeidere. Atea er den tredje største leverandøren av IT-infrastruktur i Europa. I Norge er vi omlag 1700 medarbeidere fordelt på 24 kontorer fra Hammerfest i nord til Kristiansand i sør. I Atea jobber noen av Norges fremste innen sitt fagfelt og vi har høye ambisjoner. Vi lover deg et godt arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer, samt relevante og krevende utfordringer som tar oss ett hakk nærmere en verden hvor teknologi er til for å gjøre livet enda bedre. Du vil også få muligheten til å utvikle deg personlig og profesjonelt.

Søk her!