1 måned siden
annonse-ID: 15084205

IT-support søkes til Infozone!

Ønsker du å være en del av en spennende reise? Infozone er i vekst og ønsker flere talentfulle IT-konsulenter med på laget!

Informasjon om stillingen

På utkikk etter en arbeidsplass med mulighet til å briljere i et hektisk miljø med fokus på IKT og 1./2.linjesupport? Infozone har nylig etablert seg på det norske markedet, og søker nå flere nye IT-ressurser som skal være med på en spennende reise og bygge selskapet i Norge!

Hvorfor jobbe hos Infozone?

Hos Infozone bygger vi sammen selskapet som en selv ønsker å jobbe for. Du vil ta del i et fartsfylt selskap med god atmosfære og hvor takhøyden er stor. Uansett hvilket type kundeoppdrag du er på er vårt fokus at din work life balance skal ivaretas, du skal ha en god relasjon med kollegaer, være en del av en trivelig arbeidsplass og samtidig oppleve frihet under ansvar.

Du får mye fleksibilitet og får velge hvilke av våre kontorer du vil jobbe på når du ikke er ute hos en av våre mange kunder. Du foretrekker kanskje vårt kontor sentralt i Stockholm, Oslo, Örebro eller Kristianstad, men ønsker også å jobbe eksternt i noen uker fra vårt kontor på Solkysten i Spania? Ikke noe problem! Vi har en firmaleilighet der som kan lånes (og du kan selvfølgelig ta med deg familien).

Arbeidsoppgaver vil blant annet bestå av:

  • 1.linjesupport, betjening av telefon, web-henvendelser og personlig fremmøte.
  • Kontakt med brukerne samt oppfølging av innmeldte saker, feil og endringsønsker i vårt Helpdesk-system POB
  • Support på møterom og AV-utstyr
  • 2.linjesupport, blant annet generelle driftsoppgaver som blant annet SW/HW installasjon av pc’er, drift av videokonferanseutstyr, telefoni m.m.
  • 2.linjesupport på multimaskiner og printere
  • Deltakelse i prosjekter

Vi søker deg som gjerne har

  • Fagbrev IKT, høyskoleutdanning eller tilsvarende innenfor IKT
  • Minst 2 års erfaring med support
  • God kjennskap til siste versjoner av Officeproduktene
  • God kjennskap til Win10, Citrix og administrative støtteverktøy (AD)
  • God kjennskap til administrative støtteverktøy lokalt og i Azure
  • God framstillingsevne, både muntlig og skriftlig i norsk og engelsk

Det er ikke et krav, men en fordel om du besitter

  • Kjennskap til helpdesksystemer
  • Kjennskap til printserver og drifting av multimaskiner
  • ITIL-sertifiseringer
  • Microsoft-sertifiseringer
  • God kjennskap til arbeid med HW og SW
  • Erfaring fra 1. linjesupport og kundeservice
  • Erfaring og kjennskap til AV-utstyr og videokonferanser
  • Erfaring med support på mobiler
  • Erfaring med Equitrac, evt. andre "Follow Me"-løsninger for print

Vi håper du kjenner deg igjen i disse personlige egenskapene

  • Fleksibel
  • Samarbeidsvillig
  • Kommunikativ

Annen informasjon

  • Oppstart: Snarest, etter avtale
  • Arbeidsomfang: Fulltid, bemanning ut 2023 med mulighet for forlengelse
  • Plassering: Oslo
  • Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Infozone har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.

Utvelgelsesprosessen vår skjer fortløpende, og annonsen kan bli stengt før rekrutteringsprosessen er avsluttet dersom vi har satt i gang med screening eller intervjuer.

Informasjon om bedriften

Infozone er et opprinnelig svensk IT-kunnskapsselskap med ekspertise innen virtuell infrastruktur, systemutvikling og beslutningsstøtte. I Infozone jobber vi med å strukturere og automatisere våre kunders IT-miljøer for optimal funksjon, drift og økonomi. Det som kjennetegner vår virksomhet er handling, fortreffelighet og sterk samhørighet. Vi er nå inne i en interessant og ekspansiv periode i Oslo og søker derfor etter nye fantastiske konsulenter som ønsker å være med på vår vekstreise!

Søk her!