2 uker siden
annonse-ID: 15085195

Kundebehandler søkes til COOP!

Kort informasjon

By:
Oslo, Grorud
Omfang:
Heltid
Type stilling:
Bemanning
Start dato:
02.01.23
Andre:
Fulltid

Brenner du for gode kundeopplevelser og ønsker en innholdsrik og variert hverdag? Er du i tillegg interessert i digitalisering og tilgjengelig omgående? Da vil vi høre fra deg!

Informasjon om stillingen

Coop Norge SA er Norges ledende aktør på detaljmarkedet, og eies av 2 millioner medeiere. I løpet av 1 år besvarer Coop over 250.000 ulike henvendelser per år, og trenger nå deg til å yte god kunde- og medlemsservice. Her vil du besvare 1.linje henvendelser, sikre overføring av 2.linje henvendelser til relevante avdelinger, og samtidig sørge for at kunden får en god kundeopplevelse. Du blir en del av et sosialt og hjelpsomt team, der alle jobber mot samme mål; oppnå best mulig kundetilfredshet.

For å trives i rollen tror vi at det er viktig at du er naturlig serviceinnstilt og imøtekommende. Du er komfortabel med, og dyktig på å skape relasjoner med de rundt deg. Videre er du som person selvstendig og ansvarlig, og gjennomfører alltid oppgaver til forventing. Du jobber effektivt, håndterer stress godt og har ikke vanskelig for å holde i flere prosesser samtidig.

Arbeidsoppgaver

  • Besvare henvendelser på telefon og mail i ServiceNow
  • Ansvar for relasjonsbygging til kunder, samarbeidspartnere og andre avdelinger i organisasjonen
  • Bistå i praktiske oppgaver i kunde- og medlemsavdelingen ved behov

Hva vil Coop tilby deg?

  • Et godt arbeidsmiljø og dyktige medarbeidere med høy kompetanse
  • Moderne lokaler på Grorud
  • Gode utviklingsmuligheter

Vi søker deg som

Til denne rollen kommer vi også til å vektlegge personlige egenskaper for å finne riktig person til jobben, teamet og bedriften. Vi søker først og fremst etter en løsningsorientert og fleksibel kollega som evner å håndtere en hektisk hverdag godt. Rett person ser etter flere løsninger enn problemer og er i tillegg serviceinnstilt når oppgavene utføres.

Som person har du

  • Erfaring med ulike saksbehandlingsverktøy
  • Interesse for teknologi og digitalisering
  • Er språklig sterk i både norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
  • Erfaring med kundekontakt og kundebehandling på digitale plattformer blir vektlagt

Annen informasjon

  • Oppstart: 02.01.23
  • Varighet: Fulltid, 3 måneder
  • Plassering: Grorud

Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Coop Norge har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.

Utvelgelsesprosessen vår skjer fortløpende, og annonsen kan bli stengt før rekrutteringsprosessen er avsluttet dersom vi har satt i gang med screening eller intervjuer.

Informasjon om bedriften

Coop er en av Norges største handelsaktører med mer enn 1250 dagligvarebutikker og 110 byggevarehus over hele landet. Coop eies av mer enn 2 millioner kunder gjennom deres medlemskap i ett av 60 samvirkelag.

Samvirkelagene eier fellesorganisasjonen Coop Norge SA, som har ansvar for Coops felles innkjøp, grossist og logistikkvirksomhet, kjedeadministrasjon, merkevarebygging og medlemsprogram. Coop Norge SA driver ytterligere virksomhet gjennom sine datterselskap Norsk Butikkdrift AS, Coop Norge Eiendom AS og Coop Norge Industri

Søk her!