3 måneder siden
annonse-ID: 15053318

Ønsker du å jobbe med IT-support/Helpdesk?

Motiveres du av å løse kundens tekniske problemer innen IT? Vi har flere samarbeidspartnere som trenger gode supportmedarbeidere i fremtiden.

Informasjon om stillingen

I de fleste stillinger vi jobber med vil man kunne jobbe i team som utfører generell support via telefon og mail til ulike kunder. Du vil da jobbe med bedriftens verktøy og gjennom en solid opplæring tilegne deg den kompetansen du trenger for å lykkes!

Arbeidsoppgaver vil blant annet være:

  • Utgående og innkommende support mot kunder
  • Yte god kundeservice i alle ledd
  • Løse saker i 1.linje eller 2.linje
  • Dokumentasjon og rapporter av saker

Vi søker deg som

Dette er en åpen stillingsannonse og siden ulike bedrifter ser etter ulike kvalifikasjoner, trenger du ikke å fylle alle disse kravene.

Kvalifikasjoner:

  • Fullført fagbrev innen IKT eller lignende
  • God teknisk forståelse
  • Relevant erfaring innen support eller kundeservice - du liker å yte god service!
  • Grunnleggende kunnskap om Windows server og klient
  • Erfaring med Active Directory
  • Kjennskap til Office 365
  • Gode kommunikasjonsferdigheter, muntlig og skriftlig, på norsk.
  • Mulighet og tilgjengelig for snarlig oppstart

Videre seg vi etter deg som er sosial og som trives med mennesker rundt deg. Du er dedikert til arbeidet ditt og leverer høy kvalitet uansett om det er i samtale med kunde eller om det er i vanskelige caser. Vi ser også etter deg som er kvalitetsbevisst og løsningsorientert, i tillegg til at du deler kompetansen din med de på teamet og bidrar til et hyggelig arbeidsmiljø på jobb.

Kjenner du deg igjen i noe av dette vil vi gjerne høre fra deg!

Informasjon om bedriften

Academic Work jobber med ulike bedrifter med behov for dyktige ansatte innen support. Ønsker du å høre mer om våre stillinger? Send inn din CV og søknad til oss så vil du bli kontaktet for en prat om stillingene vi jobber med i dag er aktuelle for deg!

Søk her!