1 måned siden
annonse-ID: 15078319

Sales Assistant søkes til spennende, internasjonalt selskap!

Er du på utkikk etter erfaring fra et selskap som leverer tjenester på verdensmarkedet? Ønsker du å kickstarte karrieren, eller utvikle deg videre innen IT, elektronikk og maritim virksomhet på internasjonalt nivå? Da har vi spennende muligheter som Sales Assistant!

Informasjon om stillingen

På vegne av vår samarbeidspartner søker Academic Work en ny Sales Assistant. Grunnet økende innovativ satsing og flere spennende prosjekter, søker vi nå en ny kollega til vår support avdeling. Du vil være delaktig i et team som jobber med spennende internasjonale kunder. Vår samarbeidspartner er et anerkjent internasjonalt selskap innen offshore og maritim virksomhet. Her satses det på utvikling, produksjon og salg av en rekke verdensledende løsninger.

I flotte moderne lokaler i sentrale Trondheim vil du bli tilbudt:

  • Sterkt faglig miljø innen IT, maritim virksomhet, elektronikk, utvikling og mye mer.
  • Vi har lukrative kantineordninger.
  • Mulighet for innendørs parkering og treningsrom på arbeidsplassen.
  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser.
  • En mulighet for tilrettelagt personlig utvikling innen bransjen.

Arbeidsoppgaver

I denne stillingen vil du komme over flere spennende arbeidsoppgaver, og vil blant annet få ansvar for kommunikasjonen mellom selskapet og deres kunder. Etter god opplæring og støtte vil du selv kunne påvirke og utarbeide løsninger for kunder. Ved vanskelige hendvendelser vil du kunne ta i bruk dyktige og tverrfaglige kolleger som vil hjelpe deg videre. En normal arbeidshverdag kan innebære håndtering av hendvendelser fra kunder som trenger utstyr og utarbeide tilbud for kunden - og vil i stor grad kunne skreddersy løsninger til vår kundebase.

Vi søker deg som

  • Erfaring fra tilsvarende stillinger vil telle positivt; for eksempel erfaring fra salg/kundeservice. Besitter du erfaring fra maritim virksomhet vil også dette være verdifullt, men er ikke et krav.
  • God teknisk forståelse - og trives med å jobbe med PC/Telefon som primære arbeidsverktøy.
  • Ettersom vår kunde er et internasjonalt selskap, er det viktig at du har gode skriftlige og muntlige ferdigheter, både på norsk og engelsk.

Videre ser vi etter deg som liker å være i kontakt med andre mennesker og som legger ned innsats for at kunden alltid skal være fornøyd med din innsats. Du trives med å løse problemstillinger og er selvgående. Serviceorientert er et nøkkelord her! Det er viktig at du er nysgjerrig og lærevillig, slik at du etter beste evne blir kjent med teknologien og produktene til vår samarbeidspartner, som igjen gjør at du er løsningsorientert overfor deres kunder. Ettersom vår kundebase er variert, ser vi etter deg som kan strukturere hverdagen på en effektiv måte

Annen informasjon

  • Oppstart: Høsten 2022.
  • Arbeidsomfang: Fulltid.
  • Plassering: Sentralt i Trondheim.
  • Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work, og alle henvendelser vedrørende stillingen rettes mot Kevin Jørgensen på kevin.jorgensen@academicwork.no.

God teknisk forståelse - og trives med å jobbe med PC/Telefon som primære arbeidsverktøy. osessen er avsluttet dersom vi har funnet den riktige kandidaten. Så, virker denne stillingen interessant - ikke nøl med å søke! Søknadsfrist er satt til 27. Juli 2022.

Informasjon om bedriften

Ytterligere informasjon om vår kunde vil bli oppgitt dersom du blir med videre i prosessen.

Søk her!